Ostrov půlnočního slunce


„Probouzíš se uprostřed odlehlého ostrova, aniž by sis vzpomínal na svůj život, nebo na to, jak ses sem dostal. Bez vzpomínek na domov nevíš, kam se vrátit, a tak nemáš jinou možnost, než začít nový život na ostrově Půlnočního slunce.”

Hlavní cíl: Přežít na prázdném ostrově dokud nesplníš úkoly páté generace.

Herní rozšíření:
  • Roční období (není přímo nutné, ale uvidíte podle obsahu výzvy)
  • Společná zábava
  • Únik do přírody
  • Dobrodružství v džungli

Pravidla výzvy

  • Vytvoř mladého dospělého simíka, vlastnosti a aspirace jsou na tobě. Můžeš pro něj vytvořit i chlupatého čtyřnohého parťáka.
  • Nastěhuj se na pozemek o velikosti 20×20 na ostrově ve Windenburgu. Vystěhuj všechny ostatní domácnosti a zbourej všechny stojící domy, aby ses stal jediným obyvatelem ostrova. V počátečním bodě výzvy svůj pozemek můžeš doplnit zelení a též i nějakými nezbytnými základními objekty.
  • Použij cheat a finance své domácnosti nastav na 3,000 simoleonů
    • Otevři cheatovací řádek (Ctr + c)
    • Napiš testingcheats true
    • Napiš Money 3000
  • Ujisti se, že máš zapnuté stárnutí a věk nastavený na normální délku života. Roční období by měly být nastavené na délku jednoho týdne. Poté už se můžeš vrhnout na výzvu!

Základní přehled výzvy: 

Kromě cílů každé generace tato verze výzvy Půlnočního slunce přidává pár nových herních mechanik.
  • Festivaly
    • Festivaly se pořádají vždy poslední dva dny na konci období a jsou pro tebe šancí, jak se svým simíkem cestovat a potkat simíky i mimo tvou domácnost. Pokud chceš, můžeš cestovat do Žulových kaskád, nebo do Selvadorady. 
    • Je jen na tobě, jestli navštívíš všechny destinace i festivaly (po aktualizaci přidání kalendáře i do základní hry můžeš konání festivalů sledovat v kalendáři).
    • Festivaly však nejsou povinné a můžeš je vynechávat.
  • Rozšiřování pozemku
    • Některé generace vyžadují přestěhování na jiný pozemek nebo využití toho, na kterém jsi již hrál. 
    • Pro stěhování můžeš použít herní systém přesunu simíků na jiný pozemek, ale pro třetí generaci můžeš pozemek koupit i jako obchod, pokud vlastníš potřebný balíček, i když ho budeš využívat třeba jen jako zahradu. 
      • Pokud potřebný balíček, nebo rozšíření nevlastníš, můžeš postupně zařizovat obyčejný pozemek a vždy si odečíst peníze z účtu domácnosti podle toho, kolik peněz utratíš na obecním pozemku.
  • Dědici
    • Většina generací vyžaduje konkrétního simíka z generace předchozí, ale pokud se tímto pravidlem cítíš svázán, můžeš si vybrat jakéhokoliv dědice budeš chtít.
  • Základní pravidla
    • Cheaty a módy ulehčující výzvu jsou striktně zakázany, kosmetické cheaty jsou povoleny.
    • Během výzvy není dovoleno používat žádné prostředky měnící věk.
    • Kromě toho nesmí vaši simíci opustit ostrov ani navázat komunikaci s jinými simíky mimo domácnost, pokud nejsou na festivalu. 
      • To znamená, že žádný ze simíků v domácnosti nesmí mít klasickou práci, chodit do školy ani rodit v nemocnici. 
    • Všechny vlastnosti simíků po první generaci musí být náhodně vybrány, pokud pravidla generace nestanoví jinak.

Generace první — Tulák

„Jsi první, koho moře vyplavilo na opuštěný ostrov. Ocitáš se v naprosté izolaci, nevzpomínáš si, kdo jsi ani odkud pocházíš. Když nevíš, kam se vrátit, musíš se naučit přežít, nebo trpět předčasným odchodem.”

Hlavní cíle:
  • Nech na ostrov vyplavit dalšího simíka (může to být tebou vytvořený simík, nebo hrou generovaný NPC simík) a navaž s ním romantický vztah.
  • Tvůj partner musí mít vlastnosti nešikovný, nebo zasmušilý
  • Měj pouze dvě děti
  • Dosáhni 10. úrovně v dovednostech rybaření a vaření
  • Splnění aspiraci Rybářské eso
  • Postav malý příbytek, velikostí tak akorát pro tvou rodinu

Generace druhá — Stavitel

„Tví rodiče se vždycky pokoušeli poskládat si dohromady vzpomínky ohledně jejich života, před objevením na ostrově, pro tebe je ale tohle místo to jediné, které znáš. Chceš, aby se ostrov stal tvým; domovem, který v něm tvoji rodiče nikdy neviděli.”

Hlavní cíle:
  • Jako mladý dospělý se svou rodinou přestěhuj na prázdný pozemek 40×30 na ostrově
  • Postav dům větší, než na minulém pozemku (nejsou zde žádné konkrétní specifikace, prostě si postav hezký útulný ostrovní dům)
  • Lásku svého života potkej na prvním festivalu, na který se vypravíš, a vezmi si ji jako mladý dospělý
  • Se svým partnerem měj nejméně 3 děti
  • Mistr dovedností logika, psaní a zručnost

Generace třetí — Opatrovník

„Jak jsi vyrůstal, sledoval jsi rodiče, jak se pro tebe a tvé sourozence snaží na ostrově vybudovat lepší domov. Za každý kousek domova ale padl i kousek ostrova. Nechceš proto nic jiného, než to ostrovu vrátit, aby ti, kteří přijdou po tobě, měli také možnost na ostrově přežít.”

Hlavní cíle:

  • Musíš být prostředním dítětem předchozí generace
  • Nikdy se neožeň/nevdej, měj ale jedno dítě (ne víc)
  • Mistr dovedností bylinkářství a zahradničení
  • Staň se nejlepším kamarádem svého dítěte
  • Zajisti, aby tvé dítě mělo na maximum všechny batolecí dovednosti a kreativní dovednost
  • Pozemek svých prarodičů proměň v prosperující zahradu
  • Dokonči aspiraci Botanik na volné noze

Generace čtvrtá — Múza

„Dětství jsi trávil v bujných zahradách, nasáváním slunečního světla, toulání se po ostrově se svými bratranci a sestřenicemi. Neustále ses snažil tyto okamžiky zachytit, proměnit prchavé pocity v něco hmatatelného, co lze sdílet. Věnuješ zpěvu, tanci, malování a psaní, abys našel způsob, jak je zhmotnit na věčnost.”

Hlavní cíle:

  • Měj nejméně jedno dítě a nejméně tři romantické vztahy
  • Mistr dovedností malování, kytara, zpěv a tanec
  • Podle předlohy namaluj obraz ostrova — mistrovské dílo
  • Napiš tři písně a zahraj je někomu mimo tvou rodinu
  • Dokonči aspirace Výjimečný malíř a Hudební génius

Generace pátá — Objevitel

„Většinu času jsi v dětství trávil odpočítáváním dnů do dalšího festivalu, abys mohl potkat nové lidi. S každým dalším dnem se ti zdá ostrov menší a menší a ty myslíš jen na to, co se skrývá za jeho skalnatými břehy. Buď první, kdo po generacích ostrov opustí, a zjistí,  co svět mimo něj nabízí.”

Hlavní cíle:
  • Mistr dovedností atletika, charisma a logika
  • Jakmile ovládneš tyto dovednosti, přestěhuj se do jiného světa dle svého výběru
  • Dokonči aspiraci Nejlepší kámoš na světě
  • Vezmi si někoho, koho potkáš ve světe, kam ses nastěhoval
Tato výzva bude dokončena, jakmile simík dosáhne dospělosti a cíle z poslední kapitoly budou splněné!


Za překlad děkujeme kajda-sims, za samotnou výzvu pak Gurra09 a softerhaze.

Komentáře

  1. Děkuji za překlad. Ale vůbec netuším jak stáhnout a kde? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedná se o překlad výzvy, ta se nijak nestahuje, ale dá se hrát podle jejích pravidel :)

      Vymazat

Okomentovat